MİLLİ AĞAÇLANDIRMA GÜNÜ KAPSAMINDA İLÇEMİZDE FİDAN DİKİMİ YAPILDI 11 Kasım 2021, 15:02
MİLLİ AĞAÇLANDIRMA GÜNÜ KAPSAMINDA İLÇEMİZDE FİDAN DİKİMİ YAPILDI
‘’Geleceğe Nefes Ol” kampanyası kapsamında her yıl olduğu gibi bu yılda saat: 11:11’de tüm Türkiye’de eş zamanlı olarak yapılan fidan dikimi İlçemizde de gerçekleştirildi.
Ermenek Balkusan yolu üzeri Pol’s Fabrikası yanında bulunan alan ve Ermenek Adalet Ormanı sahasındaki alana “Geleceğe Nefes Ol” projesi kapsamında 1000 adet karaçam, sedir ve akasya fidan dikimi yapıldı.
Düzenlenen etkinliğe Ermenek Kaymakamı, Ermenek Belediye Başkan Yardımcısı, Cumhuriyet Başsavcısı, Adalet Komisyonu Başkan, İlçe Emniyet Müdürü, İlçe Jandarma Komutanı, Hakim ve Savcılar, Orman İşletme Müdürü ve personeli ile ilçe Kurum ve daire amirleri ve öğrenciler katıldı.






DIĞER HABERLER
-
Bayramın En Güzel Hâli: Birlikte Olmak
28 Mayıs 2026, 18:52 -
19 MAYIS COŞKUSU FENER ALAYI İLE TAÇLANDI
20 Mayıs 2026, 09:07 -
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı ilçemizde coşkuyla kutlandı
20 Mayıs 2026, 09:06 -
“Biz hâlâ Bandırma Vapuru’ndayız!''
19 Mayıs 2026, 13:42 -
II. Uluslararası Sürdürülebilir Araştırmalar Bilim ve Teknoloji Ermenek Kongresi Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 18:23 -
“Ermenek” Fotoğraf Yarışması Sergisi Ziyaretçilerle Buluştu
13 Mayıs 2026, 17:36 -
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri Balkusan’da Coşkuyla Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 17:33 -
Türk Demek, Türkçe Demek” Yürüyüşüne Yoğun Katılım
12 Mayıs 2026, 15:40 -
Türk Dil Bayramı Etkinlikleri Karamanoğlu Mehmet Bey Türbesi Ziyaretiyle Başladı
12 Mayıs 2026, 15:39 -
İl Genel Meclis Başkanı Ali İhsan Alanlı’ya Hayırlı Olsun Ziyareti
24 Nisan 2026, 13:28

