İLÇEMİZDE İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI 15 Eylül 2022, 14:36
İLÇEMİZDE İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI
2022-2023 Eğitim Öğretim yılının başlaması nedeniyle Hatice ve Hakkı Polat İlkokul-Ortaokul’unda İlköğretim Haftası programı düzenlendi.
Programa İlçe Kaymakamımız Hacı Kerim Meral, Belediye Başkanımız Atila Zorlu, Adli Yargı Komisyonu Başkanı Cafer Kemik, Daire müdürleri, Protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başlayan program günün anlam ve önemini belirten konuşmanın yapılması, öğrencilerimiz tarafından okunan şiirler ve hazırladıkları gösterilerin izlenmesiyle birlikte program sona erdi.
DIĞER HABERLER
-
Bayramın En Güzel Hâli: Birlikte Olmak
28 Mayıs 2026, 18:52 -
19 MAYIS COŞKUSU FENER ALAYI İLE TAÇLANDI
20 Mayıs 2026, 09:07 -
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı ilçemizde coşkuyla kutlandı
20 Mayıs 2026, 09:06 -
“Biz hâlâ Bandırma Vapuru’ndayız!''
19 Mayıs 2026, 13:42 -
II. Uluslararası Sürdürülebilir Araştırmalar Bilim ve Teknoloji Ermenek Kongresi Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 18:23 -
“Ermenek” Fotoğraf Yarışması Sergisi Ziyaretçilerle Buluştu
13 Mayıs 2026, 17:36 -
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri Balkusan’da Coşkuyla Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 17:33 -
Türk Demek, Türkçe Demek” Yürüyüşüne Yoğun Katılım
12 Mayıs 2026, 15:40 -
Türk Dil Bayramı Etkinlikleri Karamanoğlu Mehmet Bey Türbesi Ziyaretiyle Başladı
12 Mayıs 2026, 15:39 -
İl Genel Meclis Başkanı Ali İhsan Alanlı’ya Hayırlı Olsun Ziyareti
24 Nisan 2026, 13:28

