“Ermenek” Fotoğraf Yarışması Sergisi Ziyaretçilerle Buluştu 13 Mayıs 2026, 17:36
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri kapsamında, ERÇEV tarafından düzenlenen “Ermenek” konulu 3. Fotoğraf Yarışması’nda dereceye giren ve sergilenmeye değer bulunan eserlerden oluşan fotoğraf sergisi ziyaretçilere açıldı.
Ermenek’in doğal güzelliklerini, kültürel değerlerini ve yaşam izlerini yansıtan eserler, protokol üyeleri ve vatandaşlarımız tarafından ilgiyle gezildi.
Sanatın ve kültürel mirasımızın buluştuğu sergide emeği geçen tüm katılımcılara teşekkür ediyor, dereceye giren fotoğraf sanatçılarımızı tebrik ediyoruz.
DIĞER HABERLER
-
Bayramın En Güzel Hâli: Birlikte Olmak
28 Mayıs 2026, 18:52 -
19 MAYIS COŞKUSU FENER ALAYI İLE TAÇLANDI
20 Mayıs 2026, 09:07 -
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı ilçemizde coşkuyla kutlandı
20 Mayıs 2026, 09:06 -
“Biz hâlâ Bandırma Vapuru’ndayız!''
19 Mayıs 2026, 13:42 -
II. Uluslararası Sürdürülebilir Araştırmalar Bilim ve Teknoloji Ermenek Kongresi Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 18:23 -
“Ermenek” Fotoğraf Yarışması Sergisi Ziyaretçilerle Buluştu
13 Mayıs 2026, 17:36 -
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri Balkusan’da Coşkuyla Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 17:33 -
Türk Demek, Türkçe Demek” Yürüyüşüne Yoğun Katılım
12 Mayıs 2026, 15:40 -
Türk Dil Bayramı Etkinlikleri Karamanoğlu Mehmet Bey Türbesi Ziyaretiyle Başladı
12 Mayıs 2026, 15:39 -
İl Genel Meclis Başkanı Ali İhsan Alanlı’ya Hayırlı Olsun Ziyareti
24 Nisan 2026, 13:28

