BELEDİYE BAŞKANIMIZ MUHTARLARIMIZLA BİR ARAYA GELDİ 22 Ekim 2021, 13:50
BELEDİYE BAŞKANIMIZ MUHTARLARIMIZLA BİR ARAYA GELDİ
Belediye Başkanımız Atila Zorlu, 19 Ekim Muhtarlar günü dolayısıyla dün akşam Mesire Alanında Belediyemizce organize edilen yemekte İlçemiz Muhtarlarıyla bir araya geldi.
Belediye Başkanımız yemekte Muhtarlarımızın gününü kutlarken, ilçemiz Mahalle Muhtarları ile mahallelerde yapılan ve mahallerin sorunları hakkında bilgi alışverişinde bulundu.
Yine Belediyemizde göreve yeni başlayan Başkan Yardımcımız ile mahalle muhtarlarımızı tanıştıran Belediye Başkanımız, yerel yönetimin en uç noktasında vatandaşlarımızın temsilcileri olan mahalle muhtarlarımızın her zaman yanlarında olduğunu belirterek vatandaşlarımıza hizmet noktasında birlik olmanın önemine deyindi. Bu anlamlı yemekten ötürü muhtarlarımız Belediye Başkanımız Atila Zorlu ve ekibine teşekkür ettiklerini belirttiler.

DIĞER HABERLER
-
Bayramın En Güzel Hâli: Birlikte Olmak
28 Mayıs 2026, 18:52 -
19 MAYIS COŞKUSU FENER ALAYI İLE TAÇLANDI
20 Mayıs 2026, 09:07 -
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı ilçemizde coşkuyla kutlandı
20 Mayıs 2026, 09:06 -
“Biz hâlâ Bandırma Vapuru’ndayız!''
19 Mayıs 2026, 13:42 -
II. Uluslararası Sürdürülebilir Araştırmalar Bilim ve Teknoloji Ermenek Kongresi Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 18:23 -
“Ermenek” Fotoğraf Yarışması Sergisi Ziyaretçilerle Buluştu
13 Mayıs 2026, 17:36 -
749. Türk Dil Bayramı ve Karamanoğlu Mehmet Bey’i Anma Etkinlikleri Balkusan’da Coşkuyla Gerçekleştirildi
13 Mayıs 2026, 17:33 -
Türk Demek, Türkçe Demek” Yürüyüşüne Yoğun Katılım
12 Mayıs 2026, 15:40 -
Türk Dil Bayramı Etkinlikleri Karamanoğlu Mehmet Bey Türbesi Ziyaretiyle Başladı
12 Mayıs 2026, 15:39 -
İl Genel Meclis Başkanı Ali İhsan Alanlı’ya Hayırlı Olsun Ziyareti
24 Nisan 2026, 13:28

